Razz7020 milena11 bana da doktorum tavsiye etti. Çatlak kremini aldım göğüs ucunu doğuma yakın al dedi. Çatlak kremini her ne kadar düzenli kullanamasam da çatlağım olmadı henüz. Eczacımda güzel bir krem olduğunu söylemişti
Degisikkadin milena11 gümüş silverettede kullanibilirsiniz baya faydasini goren arkadaslarim var arastirin isterseniz
milena11 Razz7020 bende hiç duymadım lansinoh alacaktım doktorum da övdü bilemedim kullanıp memnun kalan arıyırum şansıma heralde kimse kullanmamış
Razz7020 milena11 çatlak kreminden memnunum diyebilirim 34 haftalık oldum neredeyse hala çatlamadım çokta düzenli kullanmadım dediğim gibi. Göğüs ucunu henüz almadım bende kararsız kaldım ikisini de alırım olmadı 🌸
milena11 Degisikkadin gümüş kapağım var. Ama doktor doğum öncesi çok faydası olmaz dedi. Mutlaka krem kullan dedi. Doğuma kadar nemlendirmen gerek mutlaka gümüş kapak yetersiz kalır dedi
milena11 Degisikkadin bugün önerdi ama almadım. Lansinoh aldım onu sürdüm hemen etki etti ağrısını aldı yumuşattı
milena11 MineLule lans İnohda en çok kullanılan önerilen 🤦🏻♀️ aldık artık bakalım işe yarar inşallah