Bende elitparktan hiç memnun kalmadım. Özele gidiyordum ama tövbe ettim resmen. Evet doktorları çok güzel ilgileniyor ama başıma gelen bi olayı anlatayım size geçen gün kontrole gittim nst ye girdim bebeğin kalp atışları yüksekti bana yatış verdiler takip edilsin diye ama sonrasında benim de çarpıntım oluştu ve bana dedikleri şuydu senin kalp rahatsızlığından haberimiz yoktu ve yeterli düzeyde doktorumuz yok o yüzden daha donanımlı ni hastaneye yani devlet hastanesine yatışınız daha iyi olur dediler ve çıkardılar hastaneden. Ayrıca haftasonu diye her doktoru aradıklarında 100 lira hesaba eklemişler hiç müdahale olmadığı halde üstüne bide 600 lira verdik çıktık ordan