oyku27 ya bir erkek buna neden karışır benim eşim ben normal doğum istiyorum dediğim zaman int araştırıyor ve bana kendine hiç mi acımıyorsun sezeryan doğum yap ddi 39 haftada çatı muayenesinde eşim dışarıdaydı ve ben bağırdım canım acıdı çünkü eşim gene sezeryan yap bak gelmiyor açılma yok ddi 40 haftada gittim ve sezeryana karar verildi ama benim rahim kaslarim çok darmış ve dr rahim de kesi dikiş çok olur ddi o yüzden sezeryana karar verdim eşim buna asla karışmadı