Arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı. Bebeğimin çok şükür kilosu normal ama doktor suyunda partiküller var bebek üzerinde yağ doku kaynaklıda olabilir dedi. Bende partikülle olmadı ne anlama geliyor dedim bebek için sıkıntılı anlamına gelebilir ama bebeğe zararı olsa bebek kilo almazdı ama yine de peritonolog arkadaşı var ona da bir görünürsün dedi. Daha önce böyle birşey yaşayan ya da bilgisi olan var mı ? İnternette olabilir de diyo telaş yaptım yine de :( Şimdiden teşekkürler