annelinko Moralim çok bozuk 😔 klomenden sonra yumurtalıklarım iyi çalışıyor mu diye kontrole gittim doktorun verdiği klomenden dolayı kötü huylu kist olmuş ben hamile kalıcam diye ümitlenirken kist oluşmuş şimdi rahim filmi çektirmem lazım 😔
Elifsanir annelinko üzmeyin kendinizi umutsuzluğa korkuya kapılmayın her şey Allah’ın izniyledir vardır her şerde bi hayr Allah büyüktür Rabbim acil şifalar versin inşallah 🤲🏼🤲🏼
Aycicegim annelinko üzmeyin canınızı bende de olmuştu folikül kist oluyor o kötü huylu değil ve bir sonraki adetle atılıyor
Esrabozkurt1206 annelinko Ayy canım niye.bu kadar karalar bagladin bende yasadim aynisini benimde hic kist yokken klomen kist yapti oda neden oluyor klomenin büyüttüğü yumurta catlamazsa kiste dönüşüyor.canim benim 1 ay dogum kontrol ilaci kullandim sonra adet oldum .adetle.birlikte.kistimde söküldü atıldı bu kadar da gitti sakin ol hiç bozma moralini canım.
annelinko Esrabozkurt1206 yaa gerçekten mi ne biliyim hiç kist gelmedi başıma peki bana da verir mi doğum kontrol hapı