Asli2663 birde suna hanım var ondan da hiç memnun değiller tabi bunu doğum bitince anlıyorlar biz kaç defa drumuzubeklerken onun hastaları şikayetçiydi konuşurlarken duyuyorsun ister istemez 😑 burdaki bayanların çoğu kapalı ve muhafazakar olduğu için bayan doktora gidiyorlar saygı duyuyorum ama çoğu bayan kadindogumcunun sorunlu geçiyor önemli olan bebek ve annenin sağlığı bence sonuçta onlar doktor ve bizde hastayız