Damlaltinay Kızlar merhaba 1.5 aylık bebeğim var, bebeğim bayağı gazlı bir bebek. Günde iki defa gaz giderici damla kullanıyoruz. Bebeğimin kakası hep sulu kıvamsız kaka yapıyor. Birden aklıma takıldı, ishal mi acaba bebeğim anlayamıyorum 😔
Melakya Damlaltinay canım bebekler sıvı yaparlar ama karın agrısı falan varsa saglık ocagıyla gorusebılırsın
Elifim17 Damlaltinay canım anne sütü mü alıyor sadece. Eger öyleyse cıvık yapar normaldir. Hardal sarısı gibi.
Melek141120 Benimde eşimin 8 aylık yeğeni var biz büyüttük yani kayınvalidem de çok fazla söylendi eltime bu çocuk değişik kaka yapıyor bu ne diye ama doktor normal olduğunu söyledi sonralardan düzeldi o sadece süt içiyor ve bağırsakları daha bizimki gibi çalışmıyor normaldir korkmayın küçücük bebek kıvamlı kaka yapamaz ki o daha zor olur zaten onun için
Damlaltinay Melek141120 bayağı bildiğimiz hep osurarak bir kerede sıvı kaka yapıyor kuzum ondan endişelendim
Damlaltinay Melakya bilmiyorum kuzum bebeğim gazlı bir bebek ama gazı olmaldığında sakin sakin kendi kendine vakit geçiriyor