Kbryyy 16 saatlik yola çıkacağım fakat doktora muayene olmadım. 25 haftalık hamileyim şimdiye kadar hiç bir düşük tehlikem vs. olmadı. Size yolculuktan önce doktora muayene olmam gerekir mi muhakkak ?
Beyzaguven1 Kbryyy bence bir doktoruna danış , bende yakında uzun yola çıkacağım 10saatlik doktora danışacağım 😊
Gkc92 Kbryyy ben yüksek riskli gebeyim ona rağmen çıktım 4 defa. Doktoruma muayene oldum tabi çıkmadan bi gün önce 1.30 saatte bir durup 5 dakika yürü dedi çok sabit kalmanı istemiyorum dedi o şekilde çıktım. Zaten arada arkada uzandım arada önde ayaklarımı uzatıp oturdum
Selen37 Kbryyy bende bayramda 2 3 saatlik yola çıkacağım ama gitmeden muayene olup gideceğim. Döndüğüm gibi de kontrol hakkını kullanıp tekrar muayene olacağım
kelebeklerdeniz23 Kbryyy tabiki danışmalısın ne olur ne olmaz 16 saat uzun bir yolculuk, gitmeden muayene olamasan bile bence telefon et danış.
Kbracaaa Kbryyy bende doktora sormuştum 30. Haftaya kadar uzun yola çıkılabilir 2 saatte bir 10 dk yürüyün demişti bişey olmaz Allah’ın izniyle
Munevver32- Bende 15 saatlik yol gidip geldim doktorum çıkmadan önce 2-3 saate bir 10 dk yürü demişti öyle yaptım çok şükür bi sıkıntı da olmadı ama siz yine de bi sorun doktorunuza
Seda_nrr Gkc92 rahimde kısalma var ayakta durmam felan yasak ama öyle riskli gebesin demedi yinede yola izin vermedi
Duygu_aslann Kbryyy 28 haftalik hamileyim 6 saatlik kendi arabamizla yola cikacagiz doktoruma muayene oldum sorun yok çıkabilirsin yolda 2 saattr bir mola verip en az 15 dk yürü dedi o sekilde gidicez🤗
Sureyyakaraca Kbryyy Bende bayramdan sonra çıkıcam Allahın izniyle ama muayene olup danışıp öyle canım, istersen muayene ol için rahat olsun 🌺