Merhaba arkadaşlar ben bugün labarotuvarda kan vermeye gittim hamilelikten dolayı her ay istiyorlar biliyorsunuz . Bu aykinde kanım hiç yok denecek kadar azdı yani 3 tüp ü 7 dakikada falan doldurdu o da tam doldurmadı bile , merak ediyorum acaba bir sorun var diye mi böyle ben kan vermekten korkan biriyim ama her gittiğimde aynı stresle korkuyorum yani normal geliyordu kan , bu sefer çok yavaş ve as geldi yardımcı olur musunuz tıbbi bir müdahale gerekir mi acaba