Zzozan Merhabalar hanımlar şeker ölçümlerini kaç saat arayla yapıyorsunuz. Öğlen açlık şekeri Sabah kahvaltisindan kac saat sonra ölçülüyor. akşam için de bileniniz varsa yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Gzmm14 Zzozan Benim doktorum sabah aç, sabah öğle akşam tok istemişti. Toklukları ilk lokmayı ağzına attıktan 2 saat sonra ölçüyorum. Açlık şekerini de kahvaltıdan önce ölçüyorum.
Gzmm14 Zzozan Bilmiyorum doktor bana tokluk ölçülecek dedi. Eczacı da ilk lokmadan iki saat sonra olur açlık dedi. Şu an bende ikileme düştüm siz böyle deyince
Zzozan Gzmm14 sizin doktor açıklamış ama internetten sabahtan beri arastiyorum hepsi 2. Saati diyor benim doktorum niye 1 saat dedi anlamadim