Merhaba 🌼 Emzirme ödeneği otomatik yatıyor e devletten kontrol edebilirsin. Çocuk parası var, internetten başvuru formunu indirip doldurup aile ve sosyal politikalar bakanlığı gönderiyorsun. Posta ile de gönderebilirsin. Rapor parası da raporunun bittiği günün 1-2 gün sonrasında hesabına yatıyor