Kızlar ben hamile olduğumu bilmeden sinovac aşısı oldum sonraki gün öğrendm hamile olduğumu. Doktoruma sorduğumda herhangi bir çalışma yok bu konu üzerinde ama ilk 3 ay önerilmiyor dedi ikinci dozunu olma dedi istersen 3. Aydan sonra ol dedi. Zaten 3. Aydan sonra ikinci dozu olmam kadar saçma birşey yok çünkü hem işe yaramaz hemde bir zararı varmı bilmiyorum kafam çok karışık. İlk dozu vuruldum artık ama inşallah sağlıkla kucağıma alırım bebeğimi