Kızlar dün biraz temzlik yaptım bayram temzliği bebeğim kanalda ve rahim duvarına yaslıyor kendini dedi doktor hasret etme dedi ama benim ewimi temzliyecek kimse yok ailem uzakta ztn bekar kimse yok ailemde bi annem var onunda sağlık problemleri var gelcek Ağustos da ama gelmeden brz ewim temz olsun dedim eşimin ailesi hepsi izmirde ztn ama gelipde yardım eden yok durumu bilmelerine rağmen hepsi ilk zamanlar yaparız ederiz dedi amaa çevremde kimseyi bulamıyorum eşimde çok hamtal yer içer bılaşıklarını bille yıkamazz sancım olduğu zmnlar şükür destekçim ama hamtal birii ama her neyse dün temzlik yaptıktan sonra çok kötü sancılarım oldu ve dha da devam ediyor ara ara keslip yine geliyor alt kısımda çok kötü ağrı var sanki bebek çıkacak gbi dün sancılarım varken bebek bi an tekmek attı bende göbek deliği kısmında attı bende elimle dokundum ve akıntı olmuştu göbek deliğimde sebebi ne biliyormusunz