Arkadaşlar merhaba bir hafta önce doktora gittiğimde bebek doğum kanalına yerleşmiş dedi 38.haftadayım kilosu 3700 üstü biraz iri bir bebek dedi uygulamada doğuma 12 gün kaldı diyor pek bişey yok gibi geceleri çok hareketli lavaboya çok sık çıkıyorum ve sanki baloncuk var da onu patlatmaya çalışıyor gibi bir his geliyor aşağı taraftan ilk gebeliğim tecrübem yok sizlerden yorum bekliyorum kimi de doğum kanalına girdiyse bir hafta içinde doğar demişti ama henüz doğum olmadı yorumlarınızı bekliyorum tecrübeli annelerimden 🙂🙂