Semanurozgan Kızlar ikili taramaya 12+2 de gidicem doktor gel dedi yanlız sabah değilde randevumu öğleden sonra 3 e aldım bir sıkıntı olurmu o saatte gitmenin yoksa sabah erkenmi gitmem gerekir ?
BabyBabyy01 Semanurozgan öğleden sonra gidersen kan sonucun diğer gün çıkar ama istersen önce devlete git orda bı baksınlar kan ver devlette internetten sonucuna bak ertesi gün kendi doktoruna git kendi doktorun ultrasonla tekrar bakar kan sonucunuda ona gösterirsin ben öyle yaptım
Selen37 Semanurozgan ben özel hastanede yaptırdım saat 4 falandı kan verdiğimde. Aç gelme demişti doktor bebeğin hareketi ve cinsiyet göstermesi için tok gittim
Bbtaan Bence bu hastaneye bağlı çünkü alınan kan dış laboratuvara gidiyormuş 11 de yani sabahtan yaptırmak lazım bence riske atmayın erkenden gidin
Gzmkk Bende gidicem hatta doktorum tok ol tatlı ye bebek hareketli olsun dedi başka nelere bakılcak acaba
Gzmkk Semanurozgan her doktor bir değil benim de ilk tecrübem olcak tarih verdi bu tarihte tok gel dedi saat olarak bişey demedi ama ben genelde erken gidiyorum zaten
merve100 Ben bulantı ve kusmaktan hep 4 ten sonra randevu alıyorum hem daha az insan oluyor sonuçlarım da o gün çıkıyor e nabızdan bakıyorum . Bayram sonrası gideceğim yine aaat 16:10 randevum . Ne çok aç ol ne de çok tok demişti doktorum bana da
Semanurozgan merve100 teşekkür ederim tavsiyeniz için bana birşey demediler sadece 12 haftada gel dedi o kadar
ilknursoykan Semanurozgan devlet hastanesinde çektirdim ben randevum sabahtı gittikten 2 gün sonraya verdi ultrrason tarihini aynı gün çekmedi. Çikolata falan yemeyi unutma gitmeden bebek hareket halinde olsn isteniyor