Sisi Ys35 38+4 ben de doğuramadım daha 2 cm açıklık var dedi doktor Pazartesi günü ama bekliyorum hala 🤷🏽♀️ Dünden beri 4 5 kere adet olacak gibi belime hafif his geldi ama bilemiyorum bayrama doğacak gibi🤷🏽♀️
Mercimekin-annesi44 Ys35 38+3 ne gelen var ne giden havalar aşırı sıcak artık çok zor oluyor banyoya gitmekten usandımmmm😣 benim oğluşta gelmeye niyetli değil 😮💨😮💨