AkdenizBeyza E0208 Zannetmiyorum Bi riskin falan yoksa çünki ben 28 haftalıkken bile yaptım hiçbi sıkıntı olmuyor
Nilsubatu AkdenizBeyza izin kağıdı aldınız mı peki bende şimdi döneceğim de acaba burda bi doktora gidip belge alsam mı diye düşünüyorum
_SeReNn_ Ben 35.haftada uçak yolculuğu yaptım herhangi bir sıkıntım olmadı riskim de yoktu her ihtimale karşı uçakla Seyehat edebilir belgem de hazırdı ama karnım küçük oldugu için soran bile olmadı
fatmakolay Ben de 29. haftamda yaptım normalde 28. haftanın başından itibaren rapor gerekli ama ben 26dayım dedim uçtum 🙈