Kızlar çarşamba günü kan vermiştim değerim 673 çıktı. Adetlerim duzensiz olduğu için ve bu ay geç dollenme olduğunu düşünüyorum (çünkü ovulasyonla takip ettim ve testte yumurtlama gösterdiği halde 13 gün sonra tekrar yumurtlama yaşadım ) kaç haftalık hamileyim şu anda yardımcı olur musunuz? Kese ne zaman görünür. Oğlumda direkt doktora gitmiştim doktor şu zaman gel keseyim görelim demişti henüz gitmedim doktora birkac Güne gidicem kese görünür mü?