Smysmysmy 40+6 haftalığım bugün. Sabah kalkınca pembe sulu bi leke gördüm çamaşırımda. Şimdi de hafif hafif adet sancılarım var. Nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum olur bu ilk hamileliğim bilenler beni rahatlatsın 😇
[silindi] Benim 8 gün oldu geleli şu an 39+2 tim 😂 ama gecesine doğuran da var senin çok ilerlemiş uzamaz bence olur hemen