Ozgeszmn Kızlar 33.haftamdayım bu ara bebek hareketi bayağı azaldı gibi hissediyorum . Ediyor ama nadir ve yavaş. Genelde sertleşme ve ittirme şeklinde oluyor. Başlarda olmayan bulantılarım da bu ara çok oluyor sizce normal mi bu durumu yaşayan var mı?
byzza16 Ozgeszmn gayet normal benimde o haftalarda azalmaya başladı yine hareket ediyor ama ittirme şeklinde doktor yeri daraldığı için normal dedi