_sena_ Kızlar 2 gün oldu doğum yapalı göğüs uçlarım emzirirken cok acıyor yara olmadı henüz sanırım ama tavsiye edebilceginiz geciren ne var
Yeppudaa _sena_ Kahve kısmını tamamını bebeğin ağzına koyman lazım arada sütünü de sur . İnşallah hemencik iglesir . lansinoh kremide iyi geliyor .
_sena_ Yeppudaa evet ebede o sekilde yap dedi ama sığmıyor hepsi ☺️ teşekkür ederim canm o kremede baakrm