Kızlar nasıl gidiyor hamilelik benim çok zor geçiyor belim çok kötü ağrıyor zorla yürüyorum zorla bı iş yapıyorum hele bulaşık zaten bir zulüm iki tane oğlum var 3.ye hamileyim ve ilk hamileligimle bu hamileliğimin arasında dağlar kadar fark var ilk hamilelikte yiyip içip yatiyosun ikincide üçüncüde ve daha fazlasında önünde çocuklar falan çok zor gerçekten ama sonunda güzel prensesimi kucağıma alicam en güzel yanı🥰🥰🥰 sizler ne durumdasınız 😊