annesinin_beybisi benim de klomen ikinci defa kullanıyorum.gecen ay çatlatma iğnesi yapmadı ama bu ay yaptı doktor.dediginiz gibi başka ilaç ta kullanıyorum ben.gynsitol Apikobal folikasit ve corospin bende pıhtılaşma var.4 düşük yaşadım bakalım adetime 8 gün var catlatmadan 15 gün sonra test yap dedi daha 5 gün var yapmam için hepimiz için hayırlısı olsun Rabbim isteyen herkese nasip olsun.butun anne adayları hep dualarimda 🤲