EsrSvm benim de 4 sene oldu canım valla ilk kez bu ay klomen verdiler baya umutluydum ama bence benim pcostan dolayı değil artık onu anladım çünkü reglim düzenli ve yumurtlamam catlamam oluyor her ay testle takip ediyorum esimin spremleri de cok iyi çıktı eger pcostan olsaydı yumurtlama olmadigi için çocuk olmazdi ama benim oluyor yumurtlama bence rahimde yapışıklık var ya da tüplerim kapalı 10 gün sonra rahim filmi cekilicem