Arkadaslar mayısta klomen ve catlatma iğnesi kullandım sonuç başarısız. Bi sonraki ay ara kanama oldu ve adetimide çok az gördüm.akıntı seklinde 4 gün. Yani tedavisiz hamilelik deneme de başarısız. Bu ay tekrar klomen kullanıcam.çok az adet olduğum için bu hamile kalmama engel olurmu diye endişe ediyorum.sunları sormak istiyorum
- az adete rağmen yumurtlarmıyım?
- Neden az adet görmüş olabilirim?