savmerve Kizlar fotoğraf için özür dilerim ama uyandıgimda birden bir sey geldiğini ve ıslaklığı hissettim sizce suyum mu geldi? 39. Haftadayım su bu kadar az olur mu? 
ikincim253 savmerve benim ilk doğumunda gelin suyum bundna bile azdı 😊 sizinki gayette fazla bence zaten birden istemsiz altına işer gibi geliyor 😊 benim du geldikten sonra hafif sancı başlamıştı😊 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
savmerve Aysen9595 kanlı akıntım da oluyordu ara ara rahim açıldığı için normal dediler o yüzden geliyor ama bu biraz fazla su gibi olunca merak ettim