Arnes Kızlar hepinize merhaba. Benim bir oğlum var adı Aras Rabbim bağışlasın hepimizinkinkiyle inşaAllah. Şimdi ikincisi de oğluş daha 15+4’üz. Asaf olarak düşünüyorum aslında kesin gözüyle bakıyordum ama ne bileyim kararsız kaldım. Bana isim önerir misiniz? Aras’la uyumlu olsun. Biraz fikir verin. 🙏🏻
Asli06671 Tirtisin-annesi yigit cengaver kendime hakim demek turkalp hic aklima gelmemisti ne kadar guzel 😍