Ben hem devlete hem özele gidiyorum. İki taraflı kontrol olsun diye. Devlette cinsiyetini ne zaman sorsam kendini göstermiyor diyip kapattı doktor. Özeldeki doktorum 12. Haftada söyledi kız diye. Genetik test yaptırmıştım orada çıkmıştı. Devlette ise 24. Haftada kız dedi. Ben de şüphelenmiştim söylemiyorlar diye demek ki doğruymuş.