Keskinn07 evet erken çünkü daha rahminiz leğen kemiğinden bile çıkmadı, yani rahim büyüse bile karnınız belli olmaz. O belli olan şey gaz oluyor. Hamilelikte biraz artabiliyor gaz durumu. Zaten internetten araştırırsanız orada da 12. Haftalardan sonra rahmin yukarı çıkmaya başladığı ve erken haftalardaki karındaki şişkinliğin gaz olduğu yazıyor.