Sevda_keskin94 Kızlarr 39+5 de hastaneye yatışım yapıldı suni sancı alıyorum mecburen bana dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏
Kubra2012 İnşalah sağlıkla kolay doğum olr 🙏benim de kontrol var beni de bugün almazlarsa umudum kalmayacak 39+2😩