Mom567 benimde geçen ay öyle oldu 182 beni aradı doktorumun işi cikmis .başka doktora sıra kesti bir 15 gün daha bekledim . Sorun yapmadım sadece biraz tedirgin oldum baya devlete sıra bulmak çok zor olmuş pandemi yüzünden ve aydan aya gidiyoruz sadece iptal edilmesi tedirgin etmişti beni .bence sizde sıra alın .