neslihan1234 Doktorum ölcum yaptiginda 7+2yim farkli bi doktora gitmek zorunda kaldim 6+5 dedi bu fark neden oluyor acaba
QOH neslihan1234 cihazlar ve doktorların yanılma payı oluyor,mesela bize doktorum bu haftalarda o yanılma payını da söylemeye başladı.29 haftalık oldu bebeğim ama zaten gelişme geriliği için haftanız çok erken,endişelenmeyin 🤗
annesinin_beybisi neslihan1234 yok gelişimle alakası yok cihazla alakalı sorun olucak bir konu değil için rahat olsun