40+6 günlüğüz. Dün öğlen ilk defa Çatı muayenesi oldum. Herhangi bir acikligim yoktu. Bugün geceden beri böyle mazeret ağrısı gibi Bi ağrı hissediyorum. Kabız olursun, tuvalete çıkmak istersin ama bir şey gelmez gibi bir sey. Kabız da değilim en azından dün değildim. Bu sancı mi oluyor yoksa Çatı muayenesi ilk olduğum için onun mu ağrısı. Oysa zorlsnmadim Çatı muayenesinde.