Nevriyebak Sabah 9 da hastaneye doğru yola çıkacağız insAllah 🙏 41.haftadayız kızımın gelesi hiç yok dualarınızı bekliyorum hayırlısıyla sağsağlim hepimiz alalım kucagımıza ❤️
Ece59 Nevriyebak tesadüf benimde 9 da randevum var bende uyuyamıyorum 😄sağlıkla gelsin yavrunuz inşallah z🙏🏻
Gmz41 Nevriyebak Ben de 9da yatış yapacağım ben de uyuyamıyorum 😍 40 hafta olduk biz de bugün kavuşacağız inşallah oğlumla 🧿😍
Refyamat2 Nevriyebak günaydın herkese bn de suan bi agrıyla uyandım 38+3 üm baya yoğun agrı benimki de gelmeye mi karar verdi acaba
Ece59 Nevriyebak birazda olsa uyuyun derim eğer doğum başlarsa hayırlısıyla kavuştuktan sonra hiç uyku tutmaz 😄benim daha doğuma çok var kalp sesi için gidicez yarın inşallah duyarız bu sefer 🙏🏻
Refyamat2 Nevriyebak geçti suan iyiyim geri uyuyayım bari rabbim size kolaylık versin kolaylıkla sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah
Nevriyebak Ece59 inan birde yattım iki de uyandım şuan sanki dünyanın uykusunu uyumusum gibi 😌yaaa insAllah bakalım haber edersn en güzel dönemler
Gmz41 Nevriyebak İnşallah hemen kavuşuruz bebislerimize ikimiz de ☺️ Suni sanciyla normal doğum deneyeceğiz biz sizinki de suni sancı mi yoksa sezeryan mi olacak ?
Gizemkurt35 Nevriyebak bende 38+6 dayım gelmiyor diye doguramayacsk gibi hissediyorum. 41 e kadar neden beklediler . Bildiğim kadarıyla suni sancı ile açılma yapmaya çalışıyorlar olmazsa sezarayan yapıyorlar 👀