kızlar merhaba, yaklaşık iki aydır deli gibi kaşıntım var tüm vücudumda, zamanla bazı yerler azaldı ama karnım hala kaşınıyor. özellikle vajinada bulva bölgesi ve makatın içi. böyle kendimi parçalayasım geliyor. birde yurt dışına geldim daha yeni. burda kuaföre gittim ağda için ama çok kısa alamayız dediler. türkiyedeki gibi değil kuaförler. doktora gittim tahliller yapıldı mantar vs hiçbir şey çıkmadı. kafayı yemek üzereyim ne kremler işe yarıyor ne ağda yaptırabiliyorum. bazen çaresizlikten oturup ağlıyorum. gecelerim kabus oldu yatağa girer girmez deli gibi kaşınıyorum sabaha kadar uyuyamıyorum. kendi kendinize arka tarafınıza ağda nasıl yapıyorsunuz kolay bi yolu var mı doğuma 7 gün kaldı ne yapıcam bilmiyorum 😭😭😭😭😭😭