Eceatesx 36+2 günlük gebeyim aşırı odemim var el ve ayaklarda sizce doktor sezeryana alir mi sabah kontrolüm var
BusraUras Eceatesx almaz bence bende de vardı ödem. Öyle şiştim ki 39+6dsça normal doğum yaptım. Tabi ödeminiz her hangi bir rahatsızlıktan kaynaklanmıyorsa.