1 haftadır çekiyorum resmen derimi yüzeceğim artık. Kadın doğumcumun verdiği alerji ilacı ve cildiyecinin verdiği kremler gram fayda etmiyor. 34. haftaya girdim gram uyku uyuyamıyorum. Cildiyecim, Kadın Doğuma sor kortizon rahatlatır seni dedi. Yarın gidip sorsam mı? Siz kullandınız mı?