GamzeBerk Evet bence de demez çünkü son kontrolümde fenalaştığımı görene kadar öyle bir şey söylememişti şimdi doğumu o doktorumla yapamayacağım maalesef devlette yapacağım acaba ordaki doktorlar da buna dayanarak sezeryan der mi yoksa yüksek risk görmeyip hayır normal derler mi diye düşünüyorum bayram sonrasına randevu aldım o zaman soracağım İnşallah