rukiye1934 ben her 3 hamileligimdede boyatmadim. Dr sormusdum tavsiye etmedi hic bi sekilde. Ne kadar bitkisel olursa olsun , bebege geciyor demisdi. Yinede bir anne olarak buna karar verecek olan sensin demisdi. Bu son cümlesi bana yetmisdi. Zombi gibi dolasiom, beyazlar cikmis iyyyykkkk ama olsun hele bi gelsin sonra siki bi bakima girecegim 🎈