Mucizembenimle Valla ister inan ister inanma ama 21 haftadayım daha 2 haftadır rahatım tam 16/17 haftaya kadar sabah akşam öğle ikindi hep istifra ettim bulantı hapı dahi kar etmedi düşün yemek yiyip hemen gidip çıkartıyodum senden daha vahimdi durumum şuan çok şükür iyiyim bebeğim de çok sağlıklı bebekle alakalı bişey olmaz bunlar çok normal şeyler ilk 3 ay zaten bulantı herkeste oluyor benim aşırı olmuştu 5 ay bitti ben kusmaktan kilo dahi alamadım yeni yeni toparlıyorum kendimi sıkma canını bişey olmaz bebişe ALLAHın izni ile 🤗🤗
Sen ne kadar kussan bile benim gibi devamlı yemeye çalış bırak kus ama ye bebek her türlü beslenir ben hiç yiyememe rağmen bebeğim almış kiloyu o yüzden sen yemene bak ne kadar kusarsan kus bebişler biraz zorluyor canım 😂😍😍