Rmys_eyllhfa_ Benim bebeğim de tam tersini yaptıdoğum pozisyonundan ters pozisyona döndü inşallah tekrar doğum pozisyonu alır 🙂33 . Haftadayız
Rmys_eyllhfa_ Mrv9191 her şey normal ilerliyorken normal doğum düşünüyorum strese girdim de umarım bu stres etkilemez bi kaç hafta içinde doğum pozisyonuna girer 🙂
Symazturk Mrv9191 evet benim de 33 te dönmüştü minik kuşum . 27 deyken Dr ters duruyor yüzde doksan döner dedi 33 te baktık dönmüştü balık adam 😀 zaten sanıyorum yeri iyice daralmadan bu haftalarda dönemesi normal olan 😇
ahlasinannesi Mrv9191 canım ben 39a girdim hala sürekli dönüyor. Dkotor gelmek için acelesi yok dedi. Geleceği zaman hareketlerin azalmasındanda anlaşılıyormuş🤍 bebeğin hareketli olmasından korkma dedi