Ben günde 1 paket hatta bazen 1.5 paket içiyordum. Bebeğim şu an 37 günlük. Allahıma şükürler olsun şimdilik bi sıkıntı yok ama tam o doğduktan sonra felaket bi pişmanlık yaşadım ben çok sigara içtim bebeğim küvöze girmicek dimi oldu ilk cümlem. O pişmanlığımı bir ömür unutmucam ve her bebek bir değildir ben yapamadım ama yapabilirseniz azaltabildiğiniz kadar azaltın.