Polyyy 38+1 deyiz bebegim asiri hareketli yerinde durmuyor diyebilirim cok rahatsiz ediyor normalde son zamanlarda sakinlesirler deniliyordu.acaba dogmaya niyeti yok mu hala 😂 Ayni durumu yasayan var mi merak ettim artik bir vucuda sigmamaya basladik 😱
SedaCeki Polyyy kanala girince hareketleri yavaslayacakmis benimki icerde at kosturuyo oturma tarzimi begenmediginde dik degil kambur oturayim mesela midemi ayaklariyla oyuyor resmen gunun her saati kipir kipiriz hic biraz uyuyayim anamada rahat veriim yok 🤣🤣🤣🤣
Polyyy eaktr Anlasilan cocuk degil minik canavarlar tasiyoruz 😂 ALLAH yardimcimiz olsun saglikli olsunlarda
Polyyy SedaCeki 😂 yalniz degilmisim buna sevindim 😂 ama normalde bu kadar degildi iki uc gundur boyle biraz o yuzden tuhaf geldi elbet bi gun girer kanala be 😂
eaktr Polyyy valla kuduruk oğlum diye sevmeye başladım sonra duyuyor ama diyerek uslu oğlum dşye seviyorum😅😅