Prenses21 Bacak arama hafif agri gelip gidiyo cok asiri migde bulntim ve yanmam vr birde durmayan seffaf yapiskan akinti normlmi
Cigdemkinali21 Prenses21 bende ayniyim. Sanki bacak aramdaki kemik agriyo arada bi hafif karnimin alt kismina sanci giriyo. Seffaf yapiskan akinti benim hamileligimin basindan beri var.
Tugcee0603 Prenses21 Fatma8997 Cigdemkinali21 Kizlar yorumlarınızı gördüm suan durumunuz nasil bi sorun yok değil mi?
Fatma8997 Post yukarda kalsın bende aynıyım 36+0 olduk bide karnım iyice asagıda bebeğimde bugün pek kımıldamıyo sürekli toplanıyo
Cigdemkinali21 Tugcee0603 gittim cnm bebis asagi inmeye baslamis o yuzden ara ara agrim olmasi normalmis. Herhangi bi sivi veya kanli akinti bide duzenli sancin olursa gel dedi. Numarasinida verdi haberlesicez bakalim.
Huzurmelegim_28 Bende de aynı şeyler hatta bişeyler yedim mide bulantım geçsin diye ama geçmedi karnım çok acıyor 36.hafta başladı kendimi iyi hissetmezsem gidicem acile çok baskı yapıyor artıkk
Ezgiparlak 37+4 deyim benimde kesinlikle aynı gündür bacak agrım bacak aramın ayrı agrıması karnım desen aynı şekilde aşşağı baskı yapar gibi beş hazırlanıyor sanırım çıkmayan.Nişanım felan gelmedi tabi daha