Kızlar 36+3 deyim.Bugün kontrolüm vardı gittik.Diğer kontrolde yapabiliriz dedi doktorumun yanındaki yardımcı bayan ama ben olsun istedim bir an önce akıbetimi öğrenmek için.Doktorum çatıya bile çıkarmadı yattığım yerde sadece 10 saniye süren bir çatı muaynesi yaptı.Acıyı hissetmedim bile.Kesinlikle korkmayın.Canın acıyor diyenlere inanmayın.Doktorun rahatlatması ve pozitifliği de önemli tabi ki.Hiç canım acımadı.Bu kadar mı dedim.Rahat olun.🥰🙏🏻