aley_ckmk24 evet gittim de giremedim kusura bakma, Allaha şükür bi sıkıntı yok, bebek büyüdüğü ve hareket ettiği için olur dedi, bide öyle olduğu için baskı varmış, buda kötü bişey değilmiş karında baskı kasılma olmadığı sürece sorun yok dedi, memlekete gitmeme izin verdi iki iğne verdi gitmeden ve oraya gidince vurulcam onlar bittiğinde yne kendim de bişey farkedersem alıp vurulmami söyledi. Gitmeden önce bidaha gidicem tekrar bakıcak ona göre kesin gidicez.