AysEsila Merhaba arkadaşlar 32 haftalık hamişim ve son zamanlarda çok fazla gaz çıkartıyorum bu normal mi ? Yarın doktora fitimde soracağımda benim gibi olan var mı ?
sudamlasi AysEsila çıkart canım çıkartamayınca daha kötü olursun gaz olunca içerideki bebeğin de sıkışmış oluyo rahatsız oluyo☺️