Kızlar bu 8.hafta neden bu kadar zor. Ruh halim bozuk gibii. Birseydn mutlu olamıyorum. Canım surekli uzanmak istiyor
Ev işleri gözüm de büyüyor, yemeği yaparken ustume ağırlık çöküyor.. Istah sıfır. Verdiğim kilolar da cabası.. Bulantılardan dünyam dönüyor 😓 bana birisi ne zaman gececegini söylesin nolurr.. 5. Haftafan 7.haftaya cok iyiydi hersey;(