Svvlkylu Kızlar herkese iyi geceler 38 haftalık gebeyim bebek tam dönmediği için yarın sezeryan günü verebilir doktor bayramdan sonrası için. Benim doktora sormam gereken ekstra bi soru var mıdır şunu mutlaka sor dediğiniz tecrübelilere teşekkür ediyorum 😘💗
Hnf123 Svvlkylu aynı durumdayiz benimde bayramdan sonra salı günü olacak ama hiçbir şey soramadım aklıma gelmedi sadece spinal mi epidural ki olsam kararsizim
MineLule Svvlkylu Hastanede kaç gün kalacaksınız onu sorun bazı hastahaneler bir bazıları iki gün yatırıyor
Svvlkylu Hnf123 ben epidural isterim diye düşünüyorum o ana tanık olmak güzel ama sen kendini en iyi bilensin heyecan korku tansiyon bunlarda o an riskli olduğu için çok iyi düşün yada akışına bırak ben gibi kuzum😀
Hnf123 Svvlkylu spinal ve epidural ikiside belden yapılıyor canim anesteziste bırakacağım sanırım kararı
Svvlkylu Hnf123 pardon ben genel anestezi gibi düşündüm hakkımızda hayırlısı neyse o olsun önemli olan bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almak Allah yavrunu sana bağışlasın canım 🙏🏼 Güzel haberler duyalım birbirimizden inşallah