Bugün çatı muayenem vardı. Kemik yapın iyi, vajinal doğumu yaparsın dedi doktorum fakat bebişim yan pozisyonda. Yani doğum başlasa kolunun üstüne gelecek.37+5teyiz. Bu haftadan sonra bebeği kanala giren oldumu kızlar ya? Ben sezaryenden biraz korkuyorum açıkçası… hayırlısı neyse o olsun ama kalbimdeki vajinal doğumdu..